typ 30 grejor du ksk inte hade ngn aning om!

1. Är rädd för ensamheten
2. Har sko storlek 42-44
3. Jag älskar musik
4. Jag älskar Teater
5. Jag har varit med i en professionell musikal uppsättning
6. Malin Eriksson är min bästaste och närmaste vän
7. Har varit scout i fem år.
8. Älskar att se på hockey
9. men värdelös på att spela hockey
10. Är ljudtekniker.
11. Hatar mörker.
12. Gillar inte åska.
13. Älskar att se andra göra det dom är bra på
14. Mina vänner betyder mer för mig en ett kärleksförhållande
15. Jag är lång
16. Jag är bumbibjörn på fritiden, fråga Malin fåru höra!
17. Knasdunsar är det bästa som finns.
18. Älskar tacos
19. Ville bli läkare hela min uppväxt
20. Älskar att ta hand om andra
21. Älskar att få hjälpa mina vänner
22. Erbjuder alltid mina vänner ngt att äta eller dricka när dom kommer hem till mig
23. Lena Eriksson är den vän jag har haft längst och förmodligen delat mest vän grejor med hittills
24. Har bara varit riktigt kär en gång
25. Vill älska alla men inte vara tsm med ngn
26. Jag har ingen Mamma
27. Älskar att vara ute och gå med mina närmaste vänner på sommarkvällarna
28. Jag älskar kramar
29. är väldigt blyg tills jag lärt känna ngn.
30. jag har bäst vän-relation med mina tjejvänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0