Hej världen...

...Det var ett tag sen.Vad världen, människan kan vara märklig ibland. Vet inte vrf jag har hittat tillbaka till min blogg och varför jag sitter klockan 23.31 en söndag och bloggar.
   Men en sak vet jag! Jag har kommit till et vägsjäl . Jag kan nu välja tre vägar. Hjälp mig!!!!

Den första:
Ta till vänster, börja om från början träffa andra nya människor. Lära känna unga som äldre, men inte mer en att man ses ibland och smsar och så

Eller

Den andra:
Ta till höger, där DU står, ivägen, där jag hela tiden måste kämpa för att ha kvar dig som jag trodde att jag, som vän, skulle dela mitt liv med men som jag nu måste kämpa för att ha som bästa vän... Minns du?...Vi skulle alltid hålla ihop...vi skulle skratta och gråta tillsammans...Vi skulle dela studentlägenhet...Jag tog hand om dig den dan du skilldes från din bästa vän...du pratade till mig som om jag var allt precis allt...Vi var vänner...men det känns som om vi var tillsammans och nu är det slut...du har blivit en i mängden men ändå står du där som om du tror att jag alltid skulle välja den vägen...vägen till höger...snälla du ...jag väljer inte hur länge som helst!

Eller

Den tredje:

Att backa ...




Vet inte vem jag kan ringa eller smsa längre som jag verkligen verkligen kan lita på...Antingen svarar denne inte eller så gör denne de men man vet att denne inte är intresserad av att prata med mig...eller så behandlar denne mig som en påse skit...


Hoppas min revansch kommer snart....

gonatt






RSS 2.0