Oj oj oj

Jag är verkligen inte en hejjare på att blogga...Får nog starta igen nu tror jag... Oj Oj Oj vad tiden går. På mer en ett halvår har detta hänt - Ett förhållande- första sceniska gestaltningen på Estetiska Programmet- börjat prata med gamla vänner - mitt "andra vägsjäl" och jag kommer överrens och pratar n med varandra - ny platt tv på rummet - lagat ett hål i tanden - fått ett nytt mixerbord , presons 16.4.2 och mkt mkt mer:)...Tänkte försöka bli bättre på att fördriva tiden på min blogg som legat nere ett tag... En överdrivet lång punktsoftning ...Om jag har ngn liten läsare kvar så skriv hur ni mår å så i kommentarerna för jag är mkt intresserad av hur era liv leker!!!:D Mitt leker iaf...Nu framöver så nalkas prämiär av Estetiska programmets storproduktion Ronja Rövardotter - Prämiär vecka 14...Då kommer jag blogga mkt om de och ksk ngn bild eller ett filmklipp kan dyka upp:D...Jag kan nämna att jag hade aldrig klarat av min karaktär på de sätt jag gör idag utan skolans underbara treor so stöttar och hjälper å förevisar mm...Önskar dom alla lycka i framtiden:)...Ja just de hur mådde du nu?


Massa bumbi kramar!!!:D

bumbi
 

RSS 2.0