Traggla,traggla...

Hejsan!!!...

Stressen börjar närma sig med stormsteg...Matte skall fixas...tal på svenska skall göras...repliker ska tragglas inför ett antal olika projekt men i första hand Ronja!!!:D...Jag har nu efter en och en halv månad börjat hitta min karaktär...- På tiden - jag vet...de var en kamrat till mig som skrev en reflektion som jag reagerade över starkt...å där satt den då kom jag på de:D:D...fantastist!!!föröverigt sitter jag och läser Hotelliggaren på 200 sidor...en enormt bra fars som jag så gärna skulle vilja sätta upp och regisera - Har så många tankar  ideér som flödar på hur de skulle kunna bli:D...aja... Förövrigt har jag varit å sett Maria Lundqvist i "Blottad" denna afton...- MYCKET BRA!
till veckan blire tragglande av repliker, städning och ev träffa dom vänner jag har:D:D:D


Stor bumbi Kram!!!



/Bumbi

RSS 2.0