Hej!

Det var ett tag sedan och mycket har hunnit hända!
Ja vi har haft tomtarnas café med scouterna! det var mycket roligt, förutom att jag hade sträckt ryggen så det gjorde lite ont!...
Du vet vem du är, saknar dig super mkt och ville verkligen inte att det skulle bli såhär!JAg tänker på dig när jag ska lägga mig och när jag skall kliva upp! Förlåt om jag varit konstig på ngt sätt, men kärlek är jobbig i bland!Jag skulle vilja säga att det är mitt fel också...men du säger väll imot då!Jaja du är det bästa som hänt mig, och du han få ta en stor plats i mitt hjärta!!Hur kycket du än vill kommer jag aldrig kunna sluta älska dig!!När jaa sa, jag vet inte!sa jag bara det för att du sa det!Jag visste igentligen!! Men hoppas någon annan kan få glädjas åt dig för du är bland det finaste som finns!
Okej kunde inte låta bli att få med några kännslor!
Pappa har också hunnit bli påkörd av en idiot som inte vet vad hastighets begrensning är! jaja han hade tur som överlvede! Han haltar nu runt och har ont, men operation blir det, Vecka 2!
Jahaja, avslutningskonsert på brännaborg nalkas:) Det är mycket jobb med det!


Jaja ha det gott!

Kramar
Bumbibjörn

RSS 2.0