Hejsan hoppsan alla glada....mm

Jaha en väldigt lång blogg paus...hm men det var faktist Mya som hintade mig för nga minuter sedan så....jaj ag skriver lite tänkte jag då....ja sedan sist jag det fina kärlekskastet varade inte så länge men jag jag mår gott och har lärt mig ngt av det nu tror jag:D....jaha ja just det jag har nu äntligen efter mkt om  fått G i engelska och då också tagit mig in på Estetiska programmet, teater i Härnösand.Tack alla vänner som stöttat mig och hjälpt mig utan er ingen estet!
Jaha har varit ute på Smitta ( javet skit fult....)Smitingen! As kul vara med vännerna med vollyboll handen i högsta hugg eller du Malin jag undrade om det var foten endå?.....jaha ja ja pappa är jätte frisk också och har börjat jobba:D....det går bara framåt...aa jag har också fått jobb iaf över sommaren...på teatern:D.
jahaja ja sedan är jag hemkommen från Italien ganska nyligen:D...mysigt mina konfirmander var så söta!!! Tack för en underbar resa!...Ja sedan har jag lykats genomlida ett par konserter av diverse slag. får se om jag uppdaterar karriär listan:D...jag upptäckte att jag inte besitter ngn kronologisk ordning....är jag blondin också ksk vem vet haha älskar er!



Bumbikramen här då!

/Bumbi

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah! Såklart du är blond!XD

2010-07-07 @ 18:21:58
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com
Postat av: Bumbi!

tack...desamma:P

2010-07-07 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0