Jaha här är jag nu!

JAha då var typ en vecka avklarad...Den värsta på länge men också den underbaraste!
Veckan började då som vanligt med scouter, där vi glömde tårna hemma när det är kallt.
Jaha ja på Tisdagen fick jag uppleva ngt riktigt. Esteternas tappning av Djungelboken!! Så bra...Asså man blev ju nästan avundsjuk! Sådan Energi och glädje som dom hade så ja det finns inte ord! En föreställning med så mycket glädje i engsamblen som dom hade så höjde det pjäsen med 50% och blev snabbt mycket bättre! Jaja tack för det iaf!:D
Ja sedan avslutades veckan med ett telefonsamtal om att göra ljuset till Esteternas Konsert på brännaborg!...Alla var nog nöjda dom var väldigt bra!!:)Tre timmar ljöd det tills det var slut:D... jaja här är jag nu och idag fortsätter jag med hockey och imorrn blir det scouternas årsmöte :D.

Många Kramar

Bumbibjörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0