En tidig lördag!

Tjena!

Telefonen ringde tidigt idag! Jag flög verkligen upp ur sängen, bokstavligt.
Det var dax för arbete! Ni kanske undrar varför jag jobbar kl 08.30 en lördags morgon?
Men ljud och ljusteknik är inget åtta till fem jobb precis! Jaja jag pallrade mig iväg till teatern för at där sedan rigga i ordning till FLL:) Eftersom jag visste att jag skulle få träffa pappa på sjukhuset senare på eftermiddagen så gick arbetet undan!:)Det gick super bra!:)
Vid tolv tiden hade jag och en vän betämt träff för att plugga på bibblan men det blev inte så mkt plugg:P...Vi mest skrattde och hade roligt:D typ aja när vi väl satt där ringde telefonen,det var farmor.
Hon berättade att pappa skulle få operera om en fistel så jag kunnde inte hälsa på honom idg:(...besvikelsen steg men jag hade ju min vän som glädje mig!....ja just det om ni nu undrar ?
Det är så att min pappa är njursjuk och väntar på njur transplantation, Förhoppningsvis innan jul, och därför behöver han en "fistel" i armen för att kunna rena blodet med hjälp av en "dialysapparat"...Hm jag tror att det typ är en artär och en ven som är vad sa man säga "ihop satta" för att blodet skall forsa bättre !
Jaja hursomhelst så var vi klara,tyckte vi...Hm, och gick hem!
Jag gick till min underbara farfar !!...
Hos farfar hamnade jag vid datorn och sedan blev det gått käk,Stuvade makaroner och falukorv, som var super gott!.
Aja det var min dag  det!


Kramar på er!



Kommentarer
Postat av: Sara

En vän= jag!!

2009-11-08 @ 17:46:01
Postat av: Anonym

HAHA Förlåt skriver ditt namn nästa gång!:)

HA det bra KRamar!

2009-11-08 @ 20:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0