Tiden!

Hej mina vänner!!

Det har ju typ gott ett par dagar sedan det senaste inlägget!:(....men min tid är knapp,tyvärr!
Jaja nog tjat om det!
Vad har jag gjort?
Jo just det jag konfirmanderna ja! Jag kan säga att jag tagit fel! Det var inte film vi skulle se! Vi skolle gå igenom dopet och käka dop tårta! Så jag och niklas var där en timmer innan konfirmanderna kom och bakade/gjorde tårta! hm jag kan säga att jag aldrig i min fantasi trodde den skulle bli ätbar men det blev den! Supergod!!!! Alla var nöjda och träffen slutade gott!:P
Sedan kom jag hem å fick träffa min underbara pappa som kommit hem från sjukhuset!:)
Vi hade en trevlig kväll tsm!:) Annars flöt dagarna på som vanligt ! men på söndagen så träffade jag först min underbara vän Evve! i en typ timme å sedan "beårdrade":P pappa hem mig å städa! Det blev superfint!
JAha idag då! Morgonen blev ett rent ...... JA ! för jag fick lov att gå på en Elevrådsutb! p.g.a att eleverna inte tar dem ansvar dem får! och dem är välldigt enkla! Jaja skit idet!
Sedan har jag "Redigerat manus" med Ellen:) till en blivande teater pjäs!:).....
JAja nu väntar underbara scouterna!!:)

HA det gott!

Kramar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0